نوشته شده توسط : مهدی درویشی

 

بیمه ارزان و راحت رانندگان تاکسی اینترنتی آژانسهای مسافرتی و حمل ونقل عمومی

با سلام و عرض ادب و خیرمقدم حضور کاربران عزیز و

بازدیدکنندگان محترم سایت نمایندگی74253بیمه سامان(مهدی درویشی)

بیمه ارزان رانندگان تاکسی اسنپ آژانس ها و حمل ونقل عمومی

امروز میخام در مورد بهترین موارد استفاده از بیمه عمر براتون صحبت کنم تا نیازهای بیمه ای و ضروری خودتون رو توی زندگی بشناسین و با یه فکر درست و آگاهانه نسبت به تهیه ی یه بیمه نامه باکیفیت عمر و برطرف کردن نیازهاتون اقدام کنین تا زندگی خوب و راحتی رو برای خودتون و اطرافیانتون رقم بزنین:

1- بیمه رانندگان اینترنتی و حمل ونقل عمومی:

2- بیمه زنان خانه دارو قالیباف

3- بیمه جهیزیه ازدواج

4- بیمه آتیه فرزندان

5- بیمه مشاغل سخت و پر ریسک

6- بیمه سربازان و مشمولین نظام وظیفه

7- بیمه دانشجویان تا مقاطع ارشد و دکترا (شاغل و غیرشاغل)

مورد اول که در این بحث می گنجد یعنی بیمه رانندگان اینترنتی و عمومی

همونطور که خیلی از شما می دونین جمعیت زیادی از رانندگان ایران در تاکی های اینترنتی اسنپ - تپسی و ماکسیم و... مشغول به کارند ولی متاسفانه از هیچگونه بیمه ای در این شرکت ها برخوردار نیستن و صرفا" یه راننده پاره وقت دراختیار این شرکت ها تلقی میشن که کارشون جابجایی مسافر ، بار یا انجام سفرهای خدماتیه.

این رانندگان علیرغم خطراتی که از نظر تصادفات تهدیدشون میکنه و با تمدید بیمه شخص ثالث و بدنه حمایت بیمه ای میشن نیاز به بیمه ی ضروری تری دارن که بدلیل ساعات کاری مداوم و پیوسته و سکون بیش از حد در خودرو و ابتلا به بیماریهای خاص در صورت نیازهنگام درمان بتونن از اون به نحو احسن استفاده کنن و نیازهای مالیشون در خصوص اون بیماری رو که شرکت بیمه سامان متعهدا" پرداخت میکنه رو رفع کنن.

یکی از اون بیمه های مهم " بیمه عمر و سرمایه سامان " هست که از کیفیت بالایی برخورداره و یه محصول منحصر بفرده در حقیقت که میشه از اون به عنوان یه تیر و چند نشون اسم برد.

در این بیمه شخص راننده بنا به درامدخودش مبلغی رو بصورت یکجا یا اقساط به عنوان حق بیمه پرداخت میکنه که این اختیاری هست و از سالانه یک میلیون شروع میشه و تا رقمهای بالاتر ادامه داره که خود راننده میتونه انتخاب کنه با چه کیفیتی این بیمه رو رد کنه.

طبیعیه هرچه کیفیت بیمه نامه بالاتر باشه از مزایای بیشتری بهره مند میشه

این مزایا عبارتند از:

الف- دریافت سود بالای سالیانه و افزایش موجودی و دریافت سود از موجودی جدید ( سود به سود )

ب- بازنشستگی 10 ساله و دریافت مستمری بازنشستگی تا پایان عمر

تذکرمهم : هر بیمه ی عمری مبلغ بازنشستگی جداگونه ای برای خودش داره و شخص درصورت داشتن بیمه عمر و داشتن قدرت مالی میتونه و مختاره که بیمه نامه جدیدی هم در کنار بیمه نامه های عمر قبلی از بیمه سامان تهیه کنه و هر بیمه عمری به قوت خودش باقیه و مزایا شاملش میشه و هستن کسانی که از چند بیمه عمر مبلغ بازنشستگی مستمری ماهانه دریافت میکنن.

بیمه رانندگان تاکسی اینترنتی اسنپ و آژانس های حمل ونقل عمومی

ادامه متن در ادامه مطلب

 
:: برچسب ها :  , بیمه ارزان خودرو , بیمه ارزان موتورسیکلت , ارزان ترین بیمه شخص ثالث , ارزان ترین بیمه بدنه , بیمه عمر و زندگی سامان , بازنشستگی 10 ساله بیمه سامان , مزایای بیمه عمر سامان , سرمایه گذاری مطمئن با سود بالا در بیمه سامان , بیمه دانشجویان تا مقاطع ارشد و دکترا , بیمه آتیه فرزندان سامان , وام بدون ضامن یکروزه بیمه سامان , بیمه رانندگان تاکسی و آژانس های مسافرتی , بیمه رانندگان حمل ونقل سبک و سنگین , بیمه رانندگان اتوبوس , بیمه زنان خانه دار , بیمه زنان قالیباف , بیمه زنان شاغل بد سرپرست , بیمه مشاغل سخت و پر ریسک , مزایای ازکار افتادگی دائم یا موقت در بیمه عمر سامان , بیمه سربازان و مشمولین نظام وظیفه , بیمه سامان با کیفیترین بیمه خصوصی ایران , بیمه ارزان و راحت رانندگان تاکسی اینترنتی آژانسهای مسافرتی و حمل ونقل عمومی ,
 
 


:: برچسب‌ها: بیمه ارزان خودرو , موتور , ثالث و بدنه , عمر و بازنشستگی 10 ساله , si24 , ir , cod74253 , بیمه ارزان خودرو , بیمه ارزان موتورسیکلت , ارزان ترین بیمه شخص ثالث , ارزان ترین بیمه بدنه , بیمه عمر و زندگی سامان , بازنشستگی 10 ساله با بیمه سامان , مزایای بیمه عمر سامان , سرمایه گذاری مطمئن با سود بالا در بیمه سامان , بیمه دانشجویان تا مقاطع ارشد و دکترا (شاغل و غیرشاغل) , بیمه آتیه فرزندان سامان , وام بدون ضامن یکروزه بیمه سامان , بیمه رانندگان تاکسی اینترنتی و حمل ونقل عمومی , بیمه زنان خانه دارو قالیباف , بیمه جهیزیه ازدواج , بیمه آتیه فرزندان , بیمه مشاغل سخت و پر ریسک , بیمه سربازان و مشمولین نظام وظیفه , مهدی درویشی نمایندگی 74253 بیمه سامان ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی درویشی

 

 
 

تاریخچه شرکت بیمه سامان " مبتکر طرح های نوین , عالی و کارامد بیمه ای

تاریخچه تاسیس  شرکت بیمه سامان :

شرکت بیمه سامان در تاریخ 1383/11/27 به منظور ارائه خدمات بیمه های بازرگانی در رشته بیمه‌های اموال، مسئولیت و اشخاص با سرمایه 200 میلیارد ریالی منقسم به 200 میلیون سهم با ارزش اسمی یک هزار ریالی در سازمان ثبت شرکتها با شماره ثبت 241059 ثبت شد و در تاریخ 1383/12/11مجوز فعالیت خود را در رشته های زندگی ، غیر زندگی و بیمه های اتکایی از بیمه مرکزی دریافت نمود و به عنوان ششمین عضو گروه مالی سامان فعالیت خود را آغاز کرد.

بانک سامان، شرکت سرمایه‌گذاری بانک سامان، شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه ، صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران و مؤسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد به همراه جمعی از اشخاص حقیقی و حقوقی با سوابق طولانی در صنایع مالی و تولیدی اعضای هیأت مؤسس شرکت بیمه سامان را تشکیل می‌دهند.

بنیانگذاران و مدیران این شرکت سالهاست که از دست ‌اندرکاران با تجربه صنعت بیمه می‌باشند که با یک چنین متاع ارزشمندی قدم در این راه گذاشته‌اند و امروزه تجربه آنان در سایه بیمه سامان تبلور یافته است.

سرمایه فعلی شرکت طی مصوبه مجمع عمومی عادی سالانه مورخ 28 تیرماه 1397، به مبلغ 1,500,000,000,000 ریال افزایش یافت.

اعضای هیأت مدیره به ‌منظور جلب رضایت مشتریان و ارائه سرویس مطلوب به بیمه‌گذاران در انتخاب مدیران ارشد ومیانی اقدام به جذب نیروهایی متخصص و مجرب در امور بیمه‌ای با هدف مشترک ایجاد خلاقیت و تمایز در ارائه محصولات و خدمات در صنعت بیمه نمودند. مدیران بیمه سامان بر این باورند که با استفاده از آخرین دانشها و ابزارهای حرفه‌ای و اعتقاد بر اصل مشتری‌ مداری تمامی نیازهای بیمه‌ای مشتریان را شناسایی کرده و بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه نماید.

کادر کارشناسی بیمه سامان با برخورداری از تحصیلات دانشگاهی و آشنایی کامل با صنعت بیمه، زیر نظر مدیران با تجربه، سعی در حفظ منافع بیمه شدگان خود داشته و می کوشند با ارایه مشاوره در زمینه مدیریت ریسک، از بروز خسارات احتمالی برای بیمه گذاران پیشگیری نمایند.

بیمه سامان با اعتقاد به لزوم تعامل وهمدلی با گروه های ذینفع همواره درصدد است، با اتکا به سرمایه های مالی و انسانی مناسب، خدمتی متمایز را برای بیمه گذاران خود به ارمغان آورد.

 

دفتر مرکزی:    تهران، وزرا، شماره 123
محدوده? فعالیت :   انواع رشته‌های بیمه اشخاص، اموال، خاص، مسوولیت و مهندسی
مدیر عامل اجرایی:  احمدرضا ضرابیه
رئیس هیئت مدیره :   علی ضیائی اردکانی
محصولات :   بیمه‌عمر، بیمه درمان و حوادث، بیمه باربری، بیمه آتش‌سوزی، بیمه مسئولیت مدنی، بیمه مهندسی و خاص، بیمه مسافرتی، بیمه اتومبیل (شخص ثالث، بدنه)
مجموع دارایی:    1500 میلیارد ریال (منقسم به 1500 میلیون سهم با ارزش اسمی یک هزار ریالی)
پایگاه اینترنتی :    
www.si24.ir

تاریخچه شرکت بیمه سامان, بیمه سامان, تاریخ تأسیس بیمه سامان, بیمه سامان"عالی و کارامد و نوین




موضوع مطلب : تاریخچه شرکت بیمه سامانبیمه سامانتاریخ تأسیس بیمه سامانبیمه سامان"عالی و کارامد و نوین


:: موضوعات مرتبط: تاریخچه تاسیس شرکت بیمه سامان , ,
:: برچسب‌ها: تاریخچه شرکت بیمه سامان , بیمه سامان , تاریخ تأسیس بیمه سامان , بیوگرافی بیمه , بیمه سامان ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 شهريور 1400 | نظرات ()